درمان لک های پوست

flora

 

“لکه های قهوه ای پوست” بخاطر بارداری و زخم و تغییرات هورمونی پدید می آید.یک نقطه قهوه ای روی صورت شما ممکن است به سختی قابل تشخیص باشد، اما اگر تعدادی از این لک ها را داشته باشید چه می شود؟ اگر لکه های قهوه ای دارید، بدانید که تنها نیستید، نقطه سیاه یا لکه قهوه ای پوست نیز شایع است. لکه های قهوه ای پوست که مزاحم زیبایی چهره هستند باید درمان شوند. برای درمان سریع این لکه های پوستی راههای مختلفی در طب مدرن و طب سنتی وجود دارد.

علت این لکه های تیره و قهوه ای روی پوست صورت چیست؟

بسیاری از زنان و مردان تغییرات رنگ پوستی بر روی صورتشان دارند، که عوامل بسیار زیادی مسئول این اتفاقات هستند لکه های تیره، می تواند نتیجه ژنتیک، بارداری، اشعه UV، اسکار و زخم آکنه و بیماری های پوستی باشند.

تغییرات هورمونی ناشی از استرس، به خصوص در افراد بین 20 تا 50، می تواند باعث لکه های تیره گردد، مستقیم وارد بحث درمان های موثر و قطعی برای از بین بردن لکه های تیره و قهوه ای رنگ خواهیم شد.

 

درمان فوری لکه های قهوه ای پوست با آبلیمو

یکی از روشهای طبیعی استفاده از آبلیمو میباشد.
لیمو، غنی از ویتامین C است و می تواند لکه های تیره پوست را از بین ببرد. به راحتی آب لیمو تازه را روی یک تکه پنبه ای بریزید و آن را بر روی پوست خود مالش دهید. وقتی خشک شد، آن را با آب بشویید و این کار را حداقل برای دو هفته تکرار کنید اگر پوست شماحساس است، ممکن است بخواهید تا آبلیمو را رقیق کنید و سپس استفاده کنید.

از رفتن زیر نور مستقیم خورشید اجتناب کنید، زیرا ممکن است حساسیت پوست شما را بدتر کند و اگر زخم باز دارید، این درمان را امتحان نکنید. آیا لیمو در دسترس خود ندارید؟ آبلیمو صنعتی هم می تواند موثر باشد.

روش اول: استفاده از آب لیمو:
لیمو را برش بزنید و برش ها را مستقیما روی لکه های قهوه ای خود قرار دهید.
اجازه دهید حدود 30 دقیقه بماند و سپس با آب بشورید.
مراقب باشید، زمانی که آب لیمو به صورت خود زده اید و تماس مستقیمی با خورشید نداشته باشید،
گزارش هایی وجود دارد که استفاده از آب لیمو به تنهایی روی پوست می تواند باعث بروز مشکلاتی همچون حساسیت پوستی شود پس در صورت داشتن پوست حساس از این روش استفاده نکنید.

ما در ادیبی بیوتی یک پیشنهاد عالی برای حل این مشکل داریم. یه کرم خوب چند کاره بهتون معرفی میکنیم که برای نتیجه گیری بهتر این کرم رو همراه با صابون تریاک یا صابون سفیداب و یک آبرسان خوب باید استفاده کنید.

خواص کرم چند کاره فلورا:

۱. ضد لک فوق الاده پر قدرت
۲.از بین برنده لک بارداری(تضمینی)
۳.ازبین برنده بشدت پرقدرت کک و مک(تضمینی)
۴.سفید کننده بسیار قوی
۵.از بین برنده جوش های سر سیاه
۶.کلاژن سازی
۷.آب رسان قوی
۸.شاداب کننده پوست
۹.جوان سازی و لیفتینگ پوست
۱۰.از بین برنده تیرگی و پف زیر چشم
۱۱.از بین برندن لکه های قدیمی آفتاب
۱۲.شفاف کننده وصیغلی کردن پوست
۱۳.ز بین بزنده قطعی جوش
۱۴.از بین برنده قطعی منافذ باز

برای سفارش کرم ضد لک فلورا کلیک کنید.

سبد خرید

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)