رفع ریزش مو و خارش سر

ریزش مو

 

ریزش مو مشکل بزرگی نیست که نتوان آن را درمان کرد، البته برای درمان مناسب، ابتدا نیاز به شناخت صحیح علت ریزش مو دارید. ازدست‌دادن مو و ریزش آن تا حدودی طبیعی است.کافی است دست خود را در موهایتان ببرید و با فشار کم یک دسته از آنها را بکشید.همیشه تعدادی مو دردستان شما می‌ماند.براساس مطالعات علمی ریزش 80 تا 100تار مو به صورت روزانه طبیعی بوده و جای هیچگونه نگرانی ندارد . ریزش موی روزانه در واقع کمک بزرگی  به  پوست سر شما  برای ایجاد یک  چرخه سالم رشد مو  است  تا  موهای جدیدجایگزین موهای قدیمی شوند.داستان غمناک ریزش مو  از آنجایی آغاز می‌شود  که  تعداد موهایی که در طول روز از دست می‌دهید  بیش  از مقدار طبیعی باشد . دراین صورت کم کم تراکم مو از دست می‌رود و فرددچاراضطراب خواهد شد .  علل این بیماری می‌تواند از علل ساده و موقت (مانند کمبودویتامین) تا علت‌های  پیچیده‌تر مانند وضعیت کلی سلامتی متغیر باشد . خوشبختانه ، روش‌ها ی بسیاری برای درمان ریزش مو در زنان و مردان وجود دارد.

ادیبی بیوتی به شما دو محصول بسیار قدرتمند معرفی میکند تا به ریزش مو و خارش کف سر خود پایان دهید و از داشتن موهای پر و زیبا لذت ببرید.
این پک شامل سرشو سنتی و شامپو میباشد که کااااملااا گیاهی بوده و اثر آن عالیست . کافی است  یک دوره استفاده کنید و از نتیجه شگفت زده شوید.

خواص سرشو و شامپو سنتی:

محکم کننده پیاز مو
ضد ریزش وخارش
درمان موخوره وشوره
نرم کننده ،تمیز کننده و ویتامینه
ترمیم کننده زخمهای پوست سر
رشد مجددموهای ضعیف شده
با درج شماره مجوز
دارای سیب سلامت
تعداد مصرف هر فرد متفاوت

 

سبد خرید

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)