پاکسازی جوشهای سر سیاه

جوش سر سیاه

 

جوش های سر سیاه گونه ای از جوش ها هستند که در سطح پوست رشد می‌کنند. این لکه ها زمانی به وجود می‌آیند که چربی و باکتری‌ها، زیر پوست شما به دام افتاده اندو معمولاً بر روی صورت گردن و کمر دیده می‌شوند. هرگاه پوست روی جوش ها بترکد، جوش ها در معرض نور و هوا، دی اکسید می شوند و به رنگ تیره و سیاه تغییر رنگ خواهند داد. هرچند هر نوع پوستی ممکن است دچار جوش سر سیاه شود اما این جوش های سرسیاه بیشتر در پوست های چرب تجمع می‌کنند.

اکثر مردم در بعضی از مقاطع زندگی خود از داشتن جوش سر سیاه به شکل فصلی یا در اولین مراحل تشکیل آکنه رنج می‌برند. این مسئله که شما باید پوست خود را پاکیزه کنید و پاکیزه نگاه دارید بسیار مهم است تا از پیشرفت جوش سر سیاه خود به سمت انواع پیشرفته آکنه جلوگیری کنید.

دلایل به وجود آمدن جوش سرسیاه

علل بسیار زیادی برای جوش سرسیاه وجود دارد در زیر به بعضی از مهمترین فاکتورهای آن اشاره می کنیم:
.تولید بیش از حد چربی بدن
.استفاده از لوازم آرایشی چرب
.استرس و اضطراب
.تغییرات هورمونی
.فقدان تغذیه مناسب
.استفاده از برخی داروها همچون کورتیکو استروئیدها، لیتیوم و آندروژن ها
.مصرف دخانیات و به طور اخص سیگارروش درمان جوش سر سیاه

ما در ادیبی بیوتی میخوایم بهتون بگیم که پاکسازی پوست خیلی مهمه و باعث میشه جوش ها مخصوصا جوشهای سرسیاه بینی و چانه از بین برن ولی دقت کنید که نباید تو پاکسازی پوست افراط کرد چون باعث میشه چربی های مفید پوست هم از بین برن برای پوستهای چرب هفته ای دو بار و پوستهای خشک هفته ای یکبار کافیه ولی آبرسانی با محصولات آبرسان رو هر روز انجام بدید تا پوستی سالم و شاداب داشته باشید.

خواص استفاده از محصولات معرفی شده در ویدیو:
🌼برداشت سلول‌های مرده
🌼پاکسازی آلودگی‌ها، چربی‌ها و مواد اضافی روی پوست
🌼کمک به پوست با آبرسانی، تغذیه یا بهبود خونرسانی

جهت آشنایی با محصولات پاکسازی و روش استفاده از آنها ویدیو زیر را کامل ببنید.

 

سبد خرید

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)